Historia

Pierwsza fabryka ETi powstała w 1961 roku. Wizja Firuz Kanatli, naszego założyciela i honorowego prezesa, oraz ciężka praca garstki oddanych mu pracowników sprawiły, że już rok później firma rozpoczęła pierwszą produkcję ciastek. Od tego czasu, ETi, jako lider innowacji w swoim sektorze, dbając o wysoką jakość produktów, stworzyło smaki, które na zawsze zagościły w pamięci konsumentów.

To właśnie ETi stworzyło pierwsze tureckie, bogate w błonnik ciasteczko, pierwszy gotowy do spożycia chleb tostowy, pierwsze krojone ciasto typu przemysłowego, pierwszą zapakowaną tartę, pierwszą markę produktów bezglutenowych, pierwsze zapakowane brownie. Wszystkie te produkty posiadały wyjątkowy smak i w krótkim czasie stały się niezastąpione.

Innowacyjne podejście przyniosło ETi wiele prestiżowych nagród, a sama firma stała się inspiracją dla innych przedsiębiorstw. W 2003 roku ETi rozpoczęło nowy rozdział w swojej historii. Koncepcja TPM (Total Productivity Management), którą Firuz Kanatlı nazwał „wojną cywilizacji”, została przyjęta jako strategia zarządzania fabryką. Umożliwiło to nowe osiągnięcia, które docenił Japoński Instytut JIPM (Japan Institute of Plant Management) ośmiokrotnie wyróżniając ETi nagrodą „TPM Awards”. W 2013 i 2014 roku ETi zajęło także pierwsze miejsce na liście „Capital Most Favorite Companies” w sektorze ciastek i czekolady.

Dziś ETi zatrudnia ponad 7000 osób i jest obecne w ponad 40 krajach. Dzięki swojemu innowacyjnemu spojrzeniu oraz nieustającemu rozwojowi własnej technologii produkcji, ETi wciąż dostarcza swoim konsumentom radość niezapomnianych smaków.

1961

Firuz Kanatlı, nasz założyciel, zbudował pierwszą fabrykę produkującą ciastka pod marką ETi i zarejestrował ją w Izbie Przemysłowo-Handlowej.

1962

Dokładnie 20 stycznia fabryka ciastek ETi rozpoczęła produkcję na formach. Zatrudniała wówczas 20 osób i produkowała 3 tony ciastek dziennie.

1962

Na rynek wprowadzono pierwsze produkty: „Petit Beurre", „Marie", „Kremalı", „Sable", „Bademli”, wszystkie w pudełkach 4-5 kg.

1963

Aby zwiększyć możliwości produkcyjne firmy, tureccy inżynierowie stworzyli drugą linię produkcyjną.

1965

Zakończono proces automatyzacji i przy współpracy z inżynierami tureckimi udostępniono pierwszy automatyczny piec tunelowy.

1967

Stworzono pierwszy, automatyczny zakład do produkcji ciastek, a 25 listopada rozpoczęto w nim produkcję.

1967

Na rynku zadebiutował kolejny produkt „ETi Finger”.

1970

Oddano do użytku drugi zautomatyzowany zakład produkcyjny, w którym rozpoczęto pracę w systemie trójzmianowym.

1970

Firuz Kanatlı otworzył szkołę Hacı Ahmet Kanatlı Anatolian High w Eskişehir, której nadał imię po swoim ojcu i stworzył miejsce do nauki dla tysięcy młodych ludzi.

1972

13 marca 1972 roku, przy udziale członków rodziny, fabryka ciastek ETi firmy Firuz Kanatlı stała się ETi Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.

1972

Konsumenci usłyszeli melodię „Children, I have a riddle” skomponowaną przez Oktay Tem, która stała się muzycznym hymnem ETi.

1974

ETi dokonało pierwszego eksportu swoich produktów na Cypr.

1974

ETi po raz pierwszy zdobyła nagrodę „TSE Quality Award”.

1975

Firma zakupiła pierwszy importowany piec i unowocześniła metody produkcji. Od teraz ETi automatycznie pakowało swoje produkty, co wyróżniło firmę na tle konkurencji.

1976

ETi Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. stworzyła zakład „Etimek” w Bozüyük (Bilecik).

1976

ETi rozpoczęło produkcję pierwszych ciastek dla dzieci - „ETi Cicibebe”, które stały się ważnym produktem w żywieniu dzieci.

1978

20 lutego w zakładach w Bozüyük rozpoczęto produkcję i wprowadzono na rynek „Etimek”, pierwszy gotowy do spożycia turecki chleb tostowy.

1978

Na terenie strefy przemysłowej w Eskişehir założono ETi Makine Sanayi ve Ticaret A.Ş. gdzie połączono projektowanie, produkcję, montaż i kompleksową działalność usługową.

1978

Rozpoczęto produkcję i wprowadzono na rynek pierwsze tureckie, bogate w błonnik ciastko o nazwie „ETi Burçak”.

1979

Rozpoczęto produkcję i wprowadzono na rynek ciastko z pianką, posypane granulkami czyli słynne „ETi Puf”.

1980

6 lutego stworzono Tam Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. i rozpoczęto produkcję ciast.

1982

1 marca w Tam Gıda San. ve Tic A.Ş. rozpoczęto pierwszą w Turcji produkcję ciast w kawałkach z rodzynkami („Slice Cake with Raisin”). Następnie gama produktów została poszerzona o „Slice and Baton Paykek” o smaku kakaowym, owocowym, morelowym, kokosowym oraz cytrynowym.

1983

W Tam Gıda rozpoczęto produkcję i wprowadzono na rynek pierwsze tureckie ciasto w kawałkach z owocami i kakao („Slice Cake with Fruit and Cocoa”).

1986

W ETi Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. Bozüyük stworzono linię do produkcji ciasta a następnie rozpoczęto produkcję i wprowadzono na rynek „Browni”.

1990

W ETi Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. Bozüyük rozpoczęto produkcję i wprowadzono na rynek „ETi Topkek” z kakao i owocami.

1990

Rozpoczęto produkcję i wprowadzono na rynek „ETi Negro" oraz „ETi Form Biscuit”.

1995

ETi jako pierwsza firma rozpoczęła szkolenia zespołu merchandisingowego.

1996

W odpowiedzi na zmieniające się warunki, w strefie przemysłowej Organized Industrial Zone w Eskişehir stworzono nowoczesny „ETi Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.”, który w tym samym roku rozpoczął produkcję.

1996

W grudniu ETi Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. stała się pierwszą fabryką w sektorze produkcji ciastek, która otrzymała certyfikat jakości ISO-9002 Quality System Certificate.

1997

1 stycznia ETi Pazarlama ve Sanayi A.Ş., który odpowiada za sprzedaż i dystrybucję, został przeniesiony do Stambułu.

1997

Zmiana strategii sprzedaży i dystrybucji - przejście z systemu hurtowego na dystrybucyjny.

1997

W czerwcu Tam Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. otrzymał certyfikat jakości ISO-9002 Quality System Certificate.

1997

We wrześniu ETi dokonało pierwszego przejścia do automatyzacji.

1999

Rozpoczęto produkcję i wprowadzono na rynek „ETi Popkek”.

2001

Rozpoczęto produkcję i wprowadzono na rynek pierwszą zapakowaną tartę „ETi Turti”.

2002

Na rynku zadebiutowały ciastka „ETi Tutku”, które w krótkim czasie odniosły ogromny sukces.

2003

Koncepcja TPM (Total Productivity Management), którą Firuz Kanatlı nazwał „wojną cywilizacji”, została przyjęta w ETi jako strategia zarządzania fabryką.

2003

W ramach społecznej odpowiedzialności wprowadzono na rynek pierwsze bezglutenowe ciastko „ETi Pronot”, które zostało stworzone dla pacjentów cierpiących na celiakię.

2003

W związku z dużym zainteresowaniem konsumentów ETi Gida rozszerzyła swój obszar działalności i specjalizacji o rynek czekolady. W efekcie powstała pierwsza fabryka tabliczek czekolady.

2003

W październiku rozpoczęto produkcję i wprowadzono na rynek pierwsze batoniki o nazwie „Soho” i „Wanted”.

2003

Przygotowano miejsce dla nowej fabryki ETi produkującej ciasta.

2003

ETi wyprodukowało pierwsze „mokre ciasto” „ETi Browni Gold”.

2004

Za sprawą produktu „ETi Pronot”, opracowanego z myślą o pacjentach cierpiących na celiakię i fenyloketonurię, ETi została uznana za „Firmę Roku” i zdobyła nagrodę „2004 Awards of Respect for Consumer” przyznawaną przez Unię Konsumentów.

2004

We wrześniu rozpoczęto produkcję i wprowadzono na rynek pierwsze czekolady „Çikolata Keyfi” (Chocolate Delight) gorzkie oraz z mlekiem, pistacjami i orzechami laskowymi.

2005

Ruszyła produkcja ciast w nowej fabryce.

2005

W lutym ETi Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. otrzymała certyfikat systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności (HACCP Food Safety Management System Certificate).

2005

Na opakowaniach Browni Gold wykorzystano alfabet Braille’a, dzięki czemu osoby niedowidzące mogły rozpoznać produkt. Projekt otrzymał wiele nagród.

2005

Po trzech latach ciężkiej pracy fabryka ciastek ETi pomyślnie przeszła kontrolę i otrzymała nagrodę „TPM Excellence Award”, przyznawaną przez Japoński Instytut JIPM.

2005

W lipcu Tam Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. otrzymała certyfikat systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności (HACCP Food Safety Management System Certificate).

2005

Z ponad 200 produktami w portfolio, sloganem firmy stało się hasło „ETi Cywilizacja Smaku”.

2005

Muzea Rumelia oraz Anatolian Fortress rozbłysły pięknym światłem dzięki wsparciu ETi.

2006

We wrześniu rozdzielone zostały zadania i obowiązki między Zarząd oraz Komitet Wykonawczy. Rodzina Kanatlı wycofała się z funkcji wykonawczych i weszła w skład Zarządu.

2006

W grudniu wprowadzono na rynek Tadında, które szybko stały się ulubionymi krakersami konsumentów.

2007

Pomyślnie zakończona kontrola w ramach TPM zagwarantowała naszym fabrykom nagrody Japońskiego Instytutu JIPM. Fabryka ciastek otrzymała nagrodę „TPM Award for Continuity in Excellence”, a Tam Gıda oraz Bozüyük otrzymały nagrody „TPM Excellence Award”.

2007

W czerwcu wprowadzono na rynek „ETi Form Pop Corn Rice”. Ilość kalorii w produkcie zmniejszyła się do 137.

2007

W ramach projektów dotyczących społecznej odpowiedzialności odbyło się wyjątkowe wydarzenie „ETi Children’s Ferryboat”. 300 dzieci będących pod opieką Social Services and Child Protection Institute wyruszyło w niezapomnianą podróż wzdłuż cieśniny Bosfor. W czasie trwającej blisko 3 tygodnie podróży dzieci uczyły się historii regionu.

2007

W grudniu wprowadzono na rynek „ETi Popkek Sour Cherry Cacao”, smaczne ciasto z kremem i kawałkami wiśni.

2008

Kolejna fabryka ETi zdobyła nagrodę „TPM Excellence Award”, przyznawaną przez Japoński Instytut JIPM. To już piąta nagroda TPM dla naszej firmy.

2008

Zawsze gotowe, na wypadek niespodziewanych gości, ciasto „ETi Paykek” zostało całkowicie odnowione. W rodzinie ETi Paykek pojawił się nowy smak: marchew, orzech włoski i cynamon. To popularny rodzaj ciasta, bardzo często pieczony w domu.

2008

W maju po raz pierwszy odbył się ETi FEST – festiwal dla studentów.

2008

W maju wprowadzono na rynek „ETi Benim’O”, ciasteczko z pianką oblaną pyszną czekoladą oraz posypką kokosową. Produkt spotkał się z uznaniem konsumentów.

2008

Tworząc Cywilizację Smaku ETi rozpoczęło długoterminowy projekt we współpracy z Fundacją ÇEKÜL. Razem przeszkoliliśmy blisko 4 tysiące „Ambasadorów Kultury” w 77 miastach w celu ochrony dziedzictwa narodowego Turcji i promocji wartości społecznych wśród młodych Turków.

2008

W czerwcu wprowadzono na rynek ciasteczka „ETi Form Bran” z mieszanką owocową. Skład produktu wspiera układy trawienny i immunologiczny człowieka.

2008

ETi Burçak, wraz z organizacją WWF Turcja, rozpoczął projekt „Modern Irrigation Project” („Nowoczesne nawadnianie”). Jego celem jest ochrona zasobów wody i zapobieganie suszom w obszarze Konya, na którym uprawiana jest większość tureckich zbóż.

2008

W czerwcu wprowadzono na rynek „ETi Maximus”. Pyszne źródło energii dla młodych ludzi, zawierające mnóstwo orzechów laskowych oraz karmelu, ukrytych w batoniku nugatowym oblanym mleczną czekoladą.

2008

We wrześniu nie tylko odnowiono opakowanie batonika „ETi Wanted”, ale także wprowadzono na rynek nowy smak „Wanted Bumba” z kokosem.

2008

W grudniu wprowadzono na rynek „Çikolata Keyfi Sticks” w nowej, bardziej wygodnej formie.

2009

W styczniu zmieniono opakowanie „ETi Lifalif” oraz wprowadzono na rynek nowy rodzaj „Orange Chocolate Muesli” o smaku pomarańczy.

2009

W marcu do linii produktów ETi Form dołączył „ETi Form Multigrain”, który szybko zaskarbił sobie sympatię konsumentów.

2009

ETİ Burçak zainicjował kolejny projekt „Turkey’s Future Project” („Przyszłość Turcji”), który miał na celu opracowanie scenariuszy zmian klimatycznych dla Turcji w latach 2015, 2030 oraz 2050 i ocenę wpływu tych zmian na produkty.

2009

W drugiej edycji ETi FEST wzięło udział prawie 300 tysięcy studentów.

2009

Nasz Prezes Honorowy i założyciel Firuz Kanatlı otrzymał nagrodę „TGNA Outstanding Service Award”, przyznawaną przez Wielkie Zgromadzenie Narodowe Turcji dla ludzi i organizacji, którzy wpływają na rozwój kraju.

2009

W sierpniu na rynku pojawiły się „ETi Hoşbeş”. To rozpływające się w ustach wafelki, z cienkimi jak papier warstwami wafli oraz smacznym nadzieniem. Produkt dostępny w trzech smakach: orzech włoski, truskawka oraz wanilia.

2009

We wrześniu wprowadzono na rynek mini ciasta „ETi Popkek". Ich mniejszy rozmiar sprawił, że ciasta stały się idealną przekąską dla konsumentów.

2009

Firuz Kanatlı, decyzją Senatu Uniwersytetu Eskişehir Osmangazi (ESOGÜ) został wyróżniony tytułem Honorowego Doktora Nauk Humanistycznych (Honorary PhD).

2010

ETi Fest po raz trzeci zadbało o rozrywkę na uniwersytetach. W naszych wydarzeniach wzięło udział blisko 650 tysięcy studentów z 10 uniwersytetów.

2010

W lutym do rodziny ETi Browni dołączył zupełnie nowy produkt „ETi Browni Intense” z miękkim, wilgotnym ciastem, intensywną czekoladą oraz polewą czekoladową.

2010

ETi otrzymało nagrodę „Golden Award” za rok 2009. Poza tym, nasza firma zdobyła również nagrodę „Patent League Award”, jako firma numer jeden w sektorze spożywczym.

2010

Po udanej inspekcji dotyczącej Total Productivity Management (TPM), ETi Biscuit Factory został wyróżniony „TPM Special Award”, a ETi Cake Factory został nagrodzony „TPM Excellence Award”. Teraz każda fabryka ETi może pochwalić się wyróżnieniem TPM.

2010

W lipcu wprowadzono na rynek nowy, długi batonik czekoladowy „ETi Çikolata Keyfi”.

2010

W grudniu ETi dodała nowy smak do świata gorzkiej czekolady, dzięki całkowicie nowemu produktowi „ETi Karam”.

2011

W lutym „ETi Paykek” po raz kolejny wyróżnił się na rynku ciast poprzez nową recepturę smaku, nowy wygląd - ciasto w kawałkach oraz nowe opakowanie.

2011

Z okazji swoich 50-tych urodzin ETi zaplanowało szereg niespodzianek. Firma sprawiła radość m.in. mieszkańcom Marsin przywożąc tony prawdziwego śniegu do miejsca, w którym nie spadł on od 30 lat.

2011

Aby zwiększyć świadomość społeczeństwa na temat choroby zwanej celiakią, ETi poszerzyła gamę produktów Pronot. Oprócz ciasteczek „ETi Pronot", w kwietniu firma wprowadziła na rynek „ETi Pronot Gluten-free Cacao" - kakaowe ciasteczka bez glutenu, „ETi Pronot Gluten-free Olive and Thyme", bezglutenowe ciastka z oliwą i tymiankiem, „ETi Pronot Gluten-free Cacao Mini Cakes", kakaowe, bezglutenowe mini ciasta oraz „ETi Pronot Gluten-free Baby Biscuits”, bezglutenowe ciastka dla dzieci.

2011

W trakcie ETi Fest odbyło się szereg wydarzeń dla tysięcy studentów z 5 uniwersytetów w 5 miastach.

2011

Dzięki inwestycji ETi, w Turcji powstało pierwsze muzeum wsparte przez prywatny sektor - „Eskişehir ETi Archeology Museum”. W ceremonii otwarcia wziął udział Premier Recep Tayyip Erdoğan oraz Prezes Honorowy ETi, Firuz Kanatlı.

2011

Zakłady produkcyjne Bozüyük, Tam Gıda, Biscuit oraz Chocolate, za które ETi otrzymała nagrody „TPM Excellence Awards" w kategorii „Total Productivity Management (TPM)”, zaliczyły drugi etap TPM i otrzymały nagrody „Continuity in Excellence”.

2011

Karam otrzymało nagrodę „Label of the Observeur Du Design 2012" (Quality in Design 2012), najważniejszą nagrodę we Francji.

2011

We wrześniu wprowadzono na rynek nowego członka rodziny Popkek – „Popkek Goa”, z mnóstwem kremowego nadzienia, pysznym ciastem oraz intensywną polewą.

2011

Celebracja 50-tych urodzin ETi i organizowane przez cały rok niespodzianki sprawiły, że ETi zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Guerilla Activities and Special Projects” w „Direct Marketing Awards”, a także nagrodę „Special Award for the Most Creative Direct Marketing Activity”, czyli nagrodę za najbardziej kreatywne działania marketingu bezpośredniego. To najważniejsza nagroda w konkursie.

2011

Kontynuacja współpracy między ETi Burçak i organizacją WWF Turcja przy projekcie „Climate Adaptation Campaign Project” wraz z programami pilotażowymi. Wszystko aby zwiększyć poziom świadomości rolników w kwestii przystosowywania się do zmian klimatycznych. Celem projektu było zwiększenie produkcji w rolnictwie, która będzie kompatybilna z klimatem oraz przyspieszenie procesu przejścia na nowoczesne nawadnianie.

2011

W listopadzie wprowadzono na rynek batonik „ETi Canga”, wyjątkowy smak powstały z połączenia dużych orzechów arachidowych, intensywnej czekolady oraz nougata karmelowego.

2011

W listopadzie wprowadzono na rynek „ETi Kombo”, które oferuje nie tylko nową jakość smaku, ale także innowacyjną formę i oryginalne opakowanie.

2011

ETi Cin zaprezentował swoim fanom „Mini World of ETi Cin”, całkowicie nową formę oraz inny sposób jedzenia znanego produktu.

2012

Dział HR Grupy ETi otrzymał nagrodę „Award for Respect to Human” („Nagroda za Szacunek do Ludzi”) oraz „The Award for Company Receiving the Highest Number of Applications in 2011” („Nagroda dla firmy otrzymującej największą liczbę aplikacji w 2011 roku”), przyznawaną przez Kariyer.net.

2012

ETi kontynuuje swój sukces jako „The Most Admired Company of the Sector” („Najbardziej podziwiana firma w sektorze”), wyróżnienie, które otrzymała w ubiegłym roku w badaniu „Najbardziej podziwiane firmy Turcji w 2011 roku”, przeprowadzanym przez Capital Magazine od 12 lat. ETi zdobyła pierwsze miejsce w sektorze „Biscuit and Chocolate” i otrzymała tytuł „Most Admired Company” drugi rok z rzędu.

2012

Ruszyła kolejna edycja ETi Fest. Festiwal rozpoczął się 7 maja w Adana Çukurova University, następnie kontynuowany był w takich miastach jak: Ankara, Malatya, Trabzon, Antalya and Eskişehir.

2012

Grupa OYAK przeniosła swoje udziały mniejszościowe w ETi Pazarlama ve Sanayi A.Ş oraz Tam Gıda San. ve Tic. A.Ş. (Grupa ETi) do ETi Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. Transfer odbył się 1 czerwca.

2012

Wspólny projekt ETi i Fundacji ÇEKÜL, którego celem była ochrona wartości kulturowych Turcji zakończył się sukcesem. Przeszkoleni „Ambasadorowie Kultury” spotkali się na wspólnej konferencji, której tematem przewodnim były lokalne smaki.

2012

Wydarzenia z okazji celebracji 50-tych urodzin ETi po raz kolejny zostały docenione. Tym razem otrzymały nagrodę w kategorii „Event Management” podczas 11. ceremonii rozdania nagród Golden Compass Public Relations Awards, organizowanego przez Tureckie Stowarzyszenie Public Relations (TÜHİD).

2012

Dyrektor generalny ETi, Hakan Polatoğlu, zaprezentował nagrodę dla Gamze Bulut, która stała się turecką dumą lekkoatletyki po Igrzyskach Olimpijskich w Londynie.

2012

Kolejna nagroda dla kampanii „50th Anniversary Surprise Happiness Activities”, tym razem w kategorii „Corporate Image, Strategy, Communication”, podczas Media Cat Felis Awards, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń w tureckim przemyśle reklamowym.

2012

Począwszy od roku 2008, kiedy to ETi Burçak oraz WWF Turcja połączyły siły dla zrównoważonej przyszłości obszaru Konya i uruchomiły projekt „Konya Basin Modern Irrigation Project”, podjęto decyzję o kontynuacji współpracy na rzecz rozwoju rolnictwa zorientowanego na klimat oraz metod nowoczesnego nawadniania.

2012

Aby zachęcić dzieci do większej aktywności ruchowej ETi Petito Ayıcık zorganizowało szereg wydarzeń pod hasłem „ETi Petito Dance”.

2012

Dziecięcy Teatr ETi odwiedził tureckie dzieci mieszkające poza granicami kraju oferując im bezpłatne przedstawienia. Pierwszym przystankiem na trasie była Macedonia, gdzie wystawiono sztukę pt. „Kot w butach”.

2012

ETi Fest zdobyło drugie miejsce w kategorii „Event Marketing Roadshow” oraz trzecie miejsce w kategorii „Competitions and Festivals”, podczas ceremonii wręczenia nagród Direct Marketing Awards.

2012

W grudniu miłośnicy gorzkiej czekolady poznali zupełnie nowy smak „ETi Karam Gurme" z intensywnym, kremowym gorzkim nadzieniem, cienką warstwą wafelka oraz polewą z intensywnie gorzkiej czekolady.

2013

ETi Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş., Tam Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. oraz ETi Pazarlama ve Sanayi A.Ş., działające jako spółki w Grupie ETi połączyły siły i przyjęły nazwę ETİ Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. Fuzja miała na celu zredukowanie ilości podmiotów prawnych.

2013

ETi Gıda po raz trzeci z rzędu otrzymała „Award for Respect to Human”, uznawaną za jedną z najbardziej prestiżowych nagród w obszarze zasobów ludzkich w Turcji.

2013

Deszcz nagród spadł na ETi. „Effie Award 2013” została przyznana dla ETi Burçak w kategorii „Dobra praca”. ETi Tutku otrzymał nagrodę w kategorii „Zrównoważony sukces ”, natomiast Adicto Intense w kategorii „Międzynarodowy sukces”.

2013

Fabryka ciasta ETi otrzymała nagrodę Total Productivity Management (TPM) „2nd Level Continuity Award”, jedną najbardziej prestiżowych nagród na świecie.

2013

Odnowiono „ETi Popkek Goa”. Miłośnikom ciast przedstawiono „ETi Popkek Goa Chocolate”, z nową recepturą ciasta upieczonego na parze oraz z intensywnym czekoladowym sosem.

2013

ETi Paykek, lider oraz innowator na rynku ciast, przedstawił wyjątkowy i zupełnie nowy produkt - „ETi Paykek Şekl-i Şahane".

2013

W maju odbyła się premiera nowej przekąski - „ETi Gong Pop Corn and Puffed Rice”. ETi umieściło znany smak popcornu w przenośnej paczce.

2013

ETi otrzymała nagrodę „Jury’s Special Award” za projekt ETİ Children’s Theater, podczas wydarzenia Golden Compass Public Relations Awards zorganizowanego przez Tureckie Stowarzyszenie Public Relations (TÜHİD).

2013

ETİ Burçak oraz WWF Turcja rozpoczęły wspólnie nowy program „ExemplaryVillage” („Przykładowa wioska”). Jako pilotażowy obszar dla tego projektu wybrano Oguzeli w Konya, gdzie zastosowano metody nowoczesnego nawadniania gruntu.

2013

W sierpniu wprowadzono na rynek zupełnie nowy produkt śniadaniowy - zdrowe i pyszne „Lifalif Muesli” z suszonymi owocami i orzechami laskowymi oraz dużą ilością rodzynek, suszonych fig i moreli.

2013

W rodzinie ETi Hoşbeş pojawił się nowy smak - „Hoşbeş Citrus Freshness”, wypełnione kremem o smaku orzeźwiającej mandarynki i limonki, idealne na gorące letnie dni.

2013

Pierwsze w Turcji ciasteczko o wysokiej zawartości błonnika „ETi Burçak" stworzyło nowy smak „Milk Chocolate”.

2013

ETi Crax wprowadziło „pikantniejsze”, „bardziej serowe” i „bardziej ostre” smaki. Nowe rodzaje przekąsek wyróżniono także nowymi opakowaniami.

2013

Na rynku pojawił się zupełnie nowy smak od ETi Petito Ayıcık: „ETi Petito Ayıcık Milk Cream Filled Chocolate!”. To mleczna czekolada w kształcie łapki, wypełniona mlecznym kremem.

2013

Nowa receptura „ETi Çay Keyfi” sprawiła, że ciasteczka stały się jeszcze bardziej chrupiące. Na rynku zadebiutowały także nowe smaki: kakaowy i orzechowo-cynamonowy.

2013

ETi zdobyło kolejne nagrody podczas Mediacat Felis 2013, gdzie wybierane są najlepsze strategie, pomysły i programy. Dzięki swojej kampanii reklamowej „Mutluluk denince akla” („Jeśli chodzi o szczęście”) ETi zdobyła pierwsze miejsce w kategorii „Food and Beverage” oraz pierwsze miejsce dzięki ETi Children’s Theater w kategorii „Corporate Social Responsibility and Raising Public Awareness”.

2013

ETi zaprezentowało nowy produkt – „ETi Süt Burger”, wyjątkowe ciasto miodowe, pyszny mleczny krem i niezmienny kształt burgera! Milk Burger!

2014

Bidolu, nowy smak. Nowy przysmak ETi Bidolu dla osób, które uwielbiają wafelki. Firma ETi, która dodała nowy produkt do wyjątkowej oferty Bidolu, od teraz będziemy kusić smakiem dzięki wafelkowi Bidolu z kremem kakaowym i kawałkami orzeszków ziemnych.

2014

Firma ETi nabyła legendarną markę o 60-letniej tradycji – Alaska Frigo. Firuzhan Kanatlı, Przewodniczący Rady Dyrektorów ETi Gıda Company, poinformował, że Rada jest zadowolona z przejęcia marki Alaska Frigo, będącej jedną z najbardziej lubianych marek w Turcji i niezbędnym elementem „10 minutowej przerwy” w kinach. Powiedział: – Nowa inwestycja pozwala ETi rozszerzyć zakres działalności. Dzięki marce Alaska Frigo, która jest spójna z wizerunkiem ETi, wkraczamy w segment zimnych przekąsek oblanych czekoladą.

2014

Przy wsparciu władz Eskişehir oraz ETi, otwarto oceanarium „Eskişehir Metropolitan Municipality ETi Underwater World”.

2014

ETi oraz Stowarzyszenie Aktywnego Życia rozpoczęli projekt „Żółty rower” zachęcający ludzi do jazdy na rowerze i aktywnego trybu życia.

2014

Do rodziny ETi dołączył legendarny w Turcji smak „Alasko Frigo".

2014

Z myślą o miłośnikach wafelków ETi zaprezentowało „Bidolu” z intensywnie kremowym nadzieniem o smaku orzecha laskowego.

2015

ETi Browni, niezastąpiony smak w świecie ciast, zaprezentował nowy smak – „Browni Mousse", przechowywany w ladach chłodniczych.

2015

Canga Dark, w listopadzie wprowadzono do sprzedaży Canga Dark, nową wersję ETi Canga o nieregularnym kształcie, z myślą o tych, którzy uwielbiają gorzką czekoladę.

2015

ETi w Rumunii, ETi otwiera pierwsza fabrykę poza Turcją w mieście Craiova w Rumunii , inwestując w nią ponad 50 milionów Euro

2016

ETİ HOŞBEŞ Milk and Cacao. Wafelki ETi Hoşbeş zostały docenione w Konkursie na Działalność Reklamową Effie Turkey organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych i Stowarzyszenie Reklamodawców. Wprowadzenie na rynek wafelków ETi Hoşbeş o smaku mlecznym i kakaowym otrzymało nagrodę Golden Effie.

2016

Keyfince. Eti Çikolata Keyfince zapewnia nowe doznania smakowe dzięki swojej cienkiej i jedwabistej strukturze.

2016

Aşk Tadında. Połączenie intensywnego czekoladowego nadzienia z chrupiącymi warstwami wafelka stało się produktem bardzo popularnym wśród młodzieży.

2017

ETİ BUMBO. ETi Bumbo, niezapomniany smak lat dziewięćdziesiątych, oferowany klientom w wydaniu tradycyjnym. Długo oczekiwany smak ETi Bumbo powrócił.

2017

ETİ BURÇAK SİYEZ BUĞDAYLI. Pszenica samopsza, będąca przodkiem wszystkich gatunków pszenicy i głęboko zakorzenionym dziedzictwem Anatolii, wzbogaciła smak ETi Burçak. Od teraz ciasteczka ETi Burçak powstają z użyciem pszenicy samopszy.

2017

ETİ BURÇAK KURABİ. Na rynek wprowadzono dwa pyszne ciasteczka, które swój smak zawdzięczają ETi Burçak, a swoje bogactwo wielu dodatkom.

2017

ETİ PASTAMİA. Na półkach sklepowych pojawiła się ETi Pastamia w wersji wielowarstwowej, z kremem o smaku karmelowo-mlecznym i miodowym. ETi Pastamia w wersji wielowarstwowej, zawierająca mnóstwo orzechów i polana czekoladą, zdecydowanie wyróżnia się wśród deserów na zimno. Dzięki dużej paczce ETi Pastamia stała się ulubionym deserem rodzin, a opakowania zawierające pojedyncze porcje są wybierane przez osoby poszukujące wyjątkowego smaku.

2017

ETİ KARAM FLAVA. ETi Karam, ekspert w dziedzinie gorzkiej czekolady, po raz pierwszy wprowadził na rynek turecki czekoladę z dodatkiem flawonoli, poszerzając swoją specjalizację.

2017

Wanted Limonlu & Wanted Şeftalili. Smak cytrynowy i brzoskwiniowy, które są nieodłącznymi smakami lata, połączono z chrupkami Wanted pokrytymi czekoladą. Batoniki Wanted o smaku cytrynowym i brzoskwiniowym sprzedawane w ramach specjalnej serii letniej osłodziły wszystkim lipiec.

2017

Eti Form Multigrain Puffed Wheat. Nowe płatki w linii ETi Form, zawierające płatki jęczmienne, żytnie, owsiane, kukurydziane i pszenne pełnoziarniste, będące bogatym źródłem błonnika o niskiej zawartości tłuszczu: ETi Form Multi Grain Cereal.

2018

Od stycznia 2018 ETi inicjuje międzynarodową ekspasję, zaczynając od Rumunii oraz Polski z markami herbatników, batonów, ciast, wafli oraz słonych przekąsek w swoim portfolio

2018

Rejestracja ETi European Food Industries Spółka Akcyjna Oddział w Polsce! To ważny dla nas dzień! ETi zostało oficjalnie zarejestrowane w Polsce i może rozpocząć swoją podróż, której celem jest dostarczanie Polakom pysznych promieni słońca i dzielenie się z nimi unikalnym smakiem naszych produktów. Stawiamy sobie ambitny cel - chcemy być w pierwszej czwórce firm na polskim rynku słodyczy. Podobnie jak prawie 50 lat w Turcji, teraz w Polsce wszystko zaczyna się od ambicji i ciężkiej pracy garstki ludzi.

2018

ETİ NEGRO BOLD. Wprowadzono na rynek ciasteczka Negro Bold, które nie mają sobie równych dzięki zapewnionym wartościom odżywczym. Oferowane w różnych rozmiarach o smaku czekoladowym i mlecznym.

2018

ETİ KARAM SANTO DOMİNGO. ETi Karam stworzyła nową serię produktów, w których wykorzystywane są ręcznie zbierane ziarna kakaowca pochodzące z Santo Domingo.

2018

ETİ KARAM EKVADOR. ETi Karam stworzyła nową serię produktów, w których wykorzystywane są ręcznie zbierane ziarna kakaowca pochodzące z Ekwadoru.

2018

Lifalif Müsli Bar. Ziarna, suszone jagody, orzechy i owoce. Tak po prostu. Nowy baton Müsli marki Lifalif bez dodatku cukru, będący naturalnym źródłem błonnika.

Udział